今日勁開心,,,3:30約左coco,,彤出左去銀座飲下午荼,,,可能好奈冇見,,大家都有好多野講,,勁開心!!仲有呀**今日終於租左男兒當入樽既COMIC啦!!好興奮,,tonight我又唔洗訓啦,,,去完圖書館,,,o係大贏家度見到lim lim,,seafood佢地,,唔知點解陳靜見到我地即刻調頭走,,好無奈//但係今日最值得一提既係,,,我地由圖書館走o個時,,見到樂樂!!!!!!我o個時以為佢係彤GE friend黎GA咋,,冇諗過佢係樂樂,,同相個樣一D都唔同,,可能係佢戴左眼鏡掛,,俾我既第1個印象只係斯文,,唔似lim lim佢地講到咁靚仔........但係我今日好似搞到彤有D尷尬呀!!Sorry呀~~~跟住我去完優之良品買完野之後,,已經見到樂樂同呀彤o係出面,,,好sweet呢~~''o個時樂樂冇戴眼鏡,,睇起黎都幾靚仔GE.....真係好似佢地形容咁囉,,,唔錯丫,,,佢隻眼好似好大咁囉,,,,哈哈.......我可以快過呀寶佢地見到佢呢......唔知佢會唔會介意我叫佢樂樂呢.....因為慣左,,SO冇得改GA啦.........今日我細佬見到彤,,我細佬話佢..........(我唔敢講出黎,,驚我細佬有生命危險),,仲有,,我發現,,原來戀愛中的少女係有雙重性格GA!!知唔知我暗示緊D咩呢??
|