好開心.....好感動!!last night終於睇晒男兒當入樽既comic啦!!個ending好感動呀,,一邊睇,,一邊cry呀**但係呢套野都真係好值得我去追黎睇,,,一D都冇講愛情,,只係講籃球都咁正,,仲要係有時真係會好感動,,而家係我的最愛呢!!跟住就要去儲錢買佢地成套COMIC同埋公仔呀^6^''今日同COCO出左街街買禮物俾彤,,哈哈,,我諗佢都知道我地會買咩GA啦,,,因為我同COCO日日都同佢講會買o個樣野俾佢,,好平GA咋,,幾蚊咋!!哈哈~~>>靖<<返既錢,,全部俾我租晒COMIC啦!!鬼叫你重色輕友呀??等收我同COCO份禮物啦.....後日就去彤既生日會啦,,可以唱K.....10分HAPPY的>3<.....但係諗起後日又好唔開心,...本來我地諗住睇剌青同唱K GA嘛!!但係竟然得九龍o個邊既戲院先有得上映,,頂.....正仆街,,搞到我其待左咁奈.....好失望呀!!
|