今晚9點幾終於返到屋企啦!!好開心........因為可以回復我原來生活,,,唔洗俾人點我做野,,,呢幾日過得都ok啦,,,,但係有時有D悶囉,,,last night仲幫呀媽整花車,,,今日去左飲,,,但係個新娘一D都唔靚,,,BUT算,,有得食理鬼得佢,,,今日同D親戚,,呀媽,,表姐佢地坐左o係出面傾計,,跟住見到有幾個靚仔,,,哈哈~~但係全部都係識,,,但係極少講野囉,,,今日全日令我最緊張既係,,食完飯之後,,我要返香港,,但係冇人車我去搭車,,跟住我呀婆幫我打電話叫車,,咁我以為係D老餅開摩托車車我啦,,,點知.....係一個OK靚仔既男仔,我o個時O晒咀,,,原來個男仔係o係我舅父間廠度做野既,,,我諗佢都唔會大我好多,,,估唔到我呀婆會叫咁鬼young既人黎車我,,搞到我勁緊張.........o個日去舅父間廠度睇左一睇,,都有幾個幾靚仔既人o係佢o個度做野,,,哈哈~~下次等我去睇多幾眼先!!我覺得今次返大陸都幾有收獲,,,真係見到好多靚仔囉***仲揾到好多同到好多同我一樣鐘意>>男兒當入樽<<既人呀!!yeah,.,,,正呀!!雖然全部都係男仔,,but冇所謂,,,咁就證明左D人有TASTE..........返大陸之前o個日我特登通頂睇晒成套野先返大陸,,,聽日去租埋套comic,,就finish啦,,而家我想再repeat睇多次套野,,仲有幾日,,呀彤生日,,唔知樂樂會唔會去,,,,??
|