今日過得幾開心,,,上家政make瑞士卷呀!~因為我既mistake搞到有小小失敗,,,,sorry呀!!COCO,,慧,,唔會有下次啦**我會小心D!!!跟住lunch玩掟筆,,,好好玩,,,,then上IS,,,都玩得幾開心,,差唔多成堂都係同隔離左右傾計同玩,,,做實驗勁好玩,,,玩聽人地心跳,,,男仔同男仔玩,,好嘔心]].,.,BUT好開心,,,呢D既開心,,只係維持到放學....放學o係canteen等呀寶同慧,,,但係o個時我真係好唔高興囉.....我覺得>>你<<好似o係呢個week變左另一個人,,,,你講o個D野,,我真係唔知你係有心定冇心囉,,,,,我認我係易嬲,,又鐘意發脾氣,,,,但係我唔明你點解會突然變成咁囉,,,[[勁串]],,我唔係要你成日都俾我串,,俾我蝦先得,,但係有D野真係唔講得笑囉,,,而家真係唔知你想點,,,一時一樣,一時好似冇野,,一時又好似特登激嬲人咁,,你知我有D野唔鐘意俾人講,,你都仲係要講,,,仲係要做.,,我知我唔係咩都correct,,,但係有時你可唔可以體諒吓人??你之前係咁ga咩??我呢排有D燥,,但係你有冇諗過點解呢個week,,我同你地o係canteen等呀寶o個時成日都嬲,,有D野你講一,,兩句我唔會嬲,,當你玩囉,,,你日日都係咁呀,,如果你日日都要玩埋D咁既野,,,SORRY,,我玩唔起!!點解仲要好似特登針對我//你對呀寶,,呀慧既態度係咁咩??
p.s...last night,,2奶打上電台失敗左!!有D失望,,下次努力啦.....
|