2007 年 3 月 26 日 星期一
今日考完MATHS UT啦,,,,都OK識,,,但係聽日就到英文啦~~勁多英文唔識,,,今晚惡補一吓啦,,,但係都要睇我的最愛~男兒當入樽呀!!今日最開心既係又可以O係屋企食飯啦,,,上星期得一日O係屋企食,,,今個星期真係唔知*但係好想呢個星期就D過呀,就快又可以放假啦**而家儲左$300啦,,,哈哈........我今次真係成功左啦...........我要為左要買男兒當入樽既全套COMIC而儲money呀,,,,,死都要buy呀!!