今日成日都係o係屋企,,so早打日記同埋遲打日記係冇咩分別........yesterday好勤力呀...做晒d功課咁制,,第一次咁主動做功課,,跟住就睇cartoons,,,,睇左好奈呀.......原來有好多野做既話,,,一日好怏就會過,,,聽日又返學啦.....仲要test中文呀....好煩,,,一陣可能會溫吓啦......但係今日睇日記留言,,,,有個人叫我愛佢.....哈哈~~冇問題.....我而家就just愛你一個,,但係你冇得後悔ga~~我發覺,,仲有12日就放Easter holiday啦,,,,即係話就快可以去shopping,,,,心情即刻好返晒,,,咩唔開心野都冇晒啦**but仲有8日就考UT啦,,,我要考好D呀,,為左要buy遊戲機,,,咁樣我又會好忙,,,,哈哈...日子就會好怏過啦~~今日呀太后強勢回歸屋企呀....一陣最緊要就係搞返掂間房先呀**
|