好唔開心!!真係好唔開心,,,今次唔係因為任何人,,而係因為我呀媽,,我真係唔想見到佢........成日都話我態度差,,仲成日話我冇家教,,佢有教過我咩??我真係唔知發生過D咁既事囉,,,佢一個月頂多見到我1,2日,,佢知我咁多野咩??成日都話我對佢D朋友態度差,,佢D朋友對我態度好好咩??一D都冇諗過我既感受,,,我而家都極少見到佢D豬朋狗友啦,,,仲想點,,叫我老豆教我有用咩??我覺得自己冇錯,,打死我都唔會改GA啦!!又唔見我對婆婆,,舅父o個D投訴我??日日都話我好串,,態度唔好,,你有幾可同我講野呀??你落黎香港一日,,我同你講野都未必多過10句啦,,,人云亦云,,我有唔開心你知咩??我之前曾經好想呀媽會我o係我身邊,,但係而家既我已經唔會,,亦都唔需要,,反正,,我都慣左,,就算以後見唔到你我都冇所謂,,反正我覺得你對人地既仔女仲好過我,,,以後唔洗見到你最好不過~~
|