○°×ー漸漸學會
graceyip20jp
暱稱: ________ 噓 X]
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
2008-11-01
2008-09-05
嬲...
2008-06-27
2008-06-24
文章分類
全部 (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 90
今日人氣: 0
累積人氣: 2938
2008 年 9 月 5 日  星期五   晴天


2008-09-05 分類: 未分類

 成兩個幾月冇打blog喇,都係講番今日先啦

D老師要我地暑假功課要全部做曬喎,做唔曬既要留低做曬先可以走,痴線架

我都係勉為其難咁做左

今日第二個小息果陣''

有個大口怪走左入來,係其它班既,又係綠社既

跟住我同愷琪講話有個大口怪呀

可能係我講得大聲左D

杜志明就望左過來,佢以為我講佢

唉''我又唔係講佢,都唔知佢做咩自認

無奈..

到上中文堂果陣''miss話要分組,OK'分咪分囉

咁做咩第一行果D人就來左我地組呀

跟住胡健X(果個字唔識)攞住凳過來坐係我隔離既隔離,咁都冇咩所謂

但係miss又話佢坐係度阻住佢行,佢又過左來我呢邊坐喇

唉''搞到曉晴係咁望過來喎''我真係想同佢即時調位呀''鐘意人咪同佢講囉

跟住就係度講D無聊問題''就咁過左兩堂,無聊~

放學果陣miss同我講話叫我同唔知邊個調位

超唔想呀''咁鬼後又全部係男仔喎

都唔知點解次次調都搵我,被逼..

佢仲叫我星期一記得提佢喎,痴線既先會提佢呀

最好佢唔記得調啦''哈哈

跟住就同妍一齊搭車番去

係車果度居然俾我遇到個好人喎

架車就得番倒後坐果D位,我又坐唔到,因為我會暈

跟住妍就坐低左,佢叫我坐...

D對話可能俾前面個男仔聽到,佢就站起身同我講話俾我坐

咁佢俾我坐冇可能唔坐架嘛,跟住就見佢上左上面喇

好耐未見過好人喇,THX''

就係鐘意有風度D男仔,哈哈

跟住就去左食吉野家,噢..好好味呀


 

 


 

 






訪客留言 (返回 graceyip20jp 的日誌)


chocolate263 於 2008-10-31 09:29 PM 發表:
cOmmEnTs &
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chingme 於 2008-10-19 10:34 AM 發表:
cmcm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tiffany7 於 2008-10-14 10:55 PM 發表:
咩學校架!
問佢囉電話number XD~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bluesky__089 於 2008-09-08 08:00 PM 發表:
comment`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TENG520 於 2008-09-06 11:21 PM 發表:
CMCMCMCMCM:)
寶貝要回呢!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 graceyip20jp 的日誌 ]