|
granda75830
|
|
暱稱: 小城城 性別: 男 國家: 香港
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 生日鐘 |
|
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 |
|
| BB 狗 |
|
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 |
|
|
2006 年 6 月 5 日 星期一  |
| 唔得閒 |
e排唔係幾得閒
我決定由明天開始全力溫書
上線只係會掛網
拉近我同佢之間的差別,
請多多支持&幫忙,因為我好多科都唔係幾得,(由)其係英文
要加加加油ar~
|
| 刊登時間:2006-06-05 10:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 2 日 星期五  |
| 無主題 |
今日音樂筆試,唔識丫~
m堂成堂做自習篇章,都冇點聽書,
今堂講果d好易,但今課應該幾難,因為要計稅果d
西史堂睇片正ar~
中文堂對野,唔想對ar~
之後小息去搵周老師問數,個答案我的估計一樣
is堂又要聽阿盛係到吹水,
話咩二十世紀係癌症的時代,二十一世紀係發神經的年代
好多人打左針針
原本我同坐窗邊果2個一齊坐去得返一個人張台到
之後打針d人返哂
點知一個一個咁比阿sir叫哂罰企
張台就比我地3個窗邊人攻佔左lu~
之後紅雨,成班都好開心,阿盛都係咁笑
跟住就走lu~
點知真係好大雨,佢地班友又唔帶姐
又話咩講義氣,唯有陪佢地淋雨
成身顯哂
之後到m記同我估計又一樣......
我同衝,ray買野,留低左丸睇野
買緊果陣,見到譚公同曹佩琪,佢兩個一齊食@w@
我同衝好快咁就快完,
之後有人黎拎薯條
佢地班友就去哂同女玩
見到李翠盈佢地,咁我就走過去同佢地玩
如果唔係一定悶死我
等左n咁耐衝先肯走
之後衝去左我屋企做Game maker
我果個做極都係-d=.=
佢果個就要問阿sir野先做到
點解我會咁冇膽嫁~
總是不能拎出勇氣同???講野=.=
冇膽是最大的缺點
apple真係好小器,嬲人嬲咁耐=.= |
| 刊登時間:2006-06-02 11:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 1 日 星期四  |
| 無主題 |
今日返到去
apple仲嬲緊我=.=
英文堂又做工作紙,又係玩的時候
中文堂雞威考口試講我的好友,有我份丫~
到衝考時,已到小息,好多人望佢,so佢好細聲=.=
地埋張老師冇返,全班調哂位
lunch果陣
成班友玩個科學d野
我吹左3千幾,係我地班友中最高丫@@
上到去我同2條友係到屈人,好似好9添
m堂平時都會拎apple筆記幫佢抄
今日佢唔比,仲望去第2邊,睇黎超嬲我咁
電腦堂做左果個開唔到
點解我開唔到ar~~~~~~
之後放學去做,仲-d,send去e-mail
跟住就去等衝,等到成5點半到ar~
同佢坐車時又吹水~~
到左站同佢去m記食新地
跟住去睇陣書,我地就走lu~
返到屋企諗住做埋
點知個file又死左ar~
天ar~到底我做錯d咩ar~
每次我困倦失樂時,寄望有你身邊!可惜你唔會~.~ |
| 刊登時間:2006-06-01 11:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 33 | »
|