|
granda75830
|
|
暱稱: 小城城 性別: 男 國家: 香港
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 生日鐘 |
|
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 |
|
| BB 狗 |
|
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 |
|
|
2006 年 5 月 23 日 星期二  |
| 超失魂日 |
今日起身落去坐車返學,去到車站先知冇帶錢包=.=
搞到要返去拎,so今日遲左
返到去開儲物櫃
之後就上堂
d堂都係好悶,但我比之前+左20%的心機去上
但都唔係幾明
之後lunch問apple姐借錢食飯
返到去見到佢好唔舒服咁
問佢有冇野,又唔應人,係到訓
跟住佢要落去醫療室
之後m測驗,死la~好多唔識丫~
我決定明天要用100%的專心度去上課
之後上電腦堂
考試丫~
都唔係咁work~
放學果陣佢d野係到,個人唔係到,咁就跑落去睇下la~
佢唔舒服仲想上去拎野=.=
真係ar~
咁我咪叫佢企係到
之後我就衝上去幫佢拎野
跟住又要去上果個數學咩咩咩
之後就返屋企
又打機
唉~~~~下星期就要考生la~
考排球=.=死la~我都唔識打排球>.<
點算好ar~~~~
|
| 刊登時間:2006-05-23 10:24 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 22 日 星期一  |
| 無主題 |
今日又落雨
好邪ar~點解係我地上pe堂先落嫁~
次次都係咁=.=
返到去以為冇得上pe堂
點知雨中上pe堂,第一次@w@
之後英文堂作文時間
原來都唔想浪費時間,冇計la~
琴晚有人冇提我要做咩功課=.=
作我的學校
RS堂睇耶穌d野
個人講廣東話~.~好假丫~
CH堂又係悶到爆
全班有成廿幾人訓
之後LUNCH又落雨
好彩帶左傘,但都係淋濕
果班禽獸真係......
之後m堂又比人玩=.=
中文堂上左好耐丫~
之後去個顯我風姿=.=
搞到5點半先走丫~
放學果陣.............
返到屋企,又打機~
之後睇今日是魔王,好鬼型ar~ |
| 刊登時間:2006-05-22 11:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 21 日 星期日  |
| 無主題 |
唉~今日落雨冇得去踢波!
好9ar~有得玩,你先落雨=.=
之後成日都留係屋企打機&睇電視
冇野好做,打比陳展傾電話
同佢係到玩aoc進化輪
好爽ar~
今日真係悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶ar~
|
| 刊登時間:2006-05-21 10:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 33 | »
|