今日起身遲左好多,唯有用9秒9的時速進行梳洗
好彩返到學校時仲有少少時間,而且見到佢
上CuA時找個畫家d畫,點知原來佢好多畫都係好色=.=,有冇搞錯
搞到我都唔知點好,用多好耐先搵到幾張,冇唔著衫d野,搵死我!
上英文堂,Mr.Lye同一d人練野,所以有得玩,同劉宗榆玩天下太平,
佢又玩果d未來版,又輸左給佢=.=冇計,未學哂佢d9招
食Lunch,返學校打波,點知佢地借唔切,
有個人拎左from1個波打陣,之後有2個from1黎拎返冇得打
跟住個人又搵,佢地打時好搞野,有d人唔夠from1搶,有個高人成倍仲搶人個波
佢地上到去仲比我地笑
數學堂都冇點上,成堂玩蜘蛛,係咁玩,點知落堂時佢唔見左~.~
上Cu堂,多左好多計分方法,我下次要努力,拎多d分先
放學之後又要去顯我風姿=.=
好煩ar~無啦啦要星期一~四都要去,講左d未教的數
5點半走,以飛快的腳步去教育路買d野,點知見到佢
只係係見到佢後面~.~
買完野就坐車返去,之後到樓下個影音店借電車男(電影版)睇
好好睇&感人
睇完之後重拾愛她的信心 |