|
granda75830
|
|
暱稱: 小城城 性別: 男 國家: 香港
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 生日鐘 |
|
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 |
|
| BB 狗 |
|
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 |
|
|
2006 年 4 月 23 日 星期日  |
| 明天返學lu |
過埋今日,明天就可以返學lu~
今日冇出街,留在家打機睇電視同做陣功課
仲有諗明天d野,好想快d返學ar~
|
| 刊登時間:2006-04-23 08:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 22 日 星期六  |
| 玩埋假期最後的第二日 |
昨日因沒有咩特別事發生,所以冇打ccc
今日10點起身,由10點打機睇電視到1點到!
之前見apple姐on,問佢d功課要做d咩,
問佢拎d資料做功課,原本肯給我,後來唔知佢搞咩無啦啦唔給我~.~
之後就出街打波,去左7-11等,
有一個遲左3個字>.<
打緊的時候見到以前小學教佛教的法師,第一次佢見唔到我地,
第二次佢買完野返緊屋企見到我地,我地同佢打招呼,
佢仲記得我ar~我改左名仲叫我星仔=.=
佢叫我同黃震幫佢拎d野去到佢住果道的電梯到,
做左陣阿四ccccc
佢住果到樓下幾令
幫完法師後又返去打,打到5點半到走
之後行去m記買杯雪糕食,打給apple姐再問佢借資料
佢話自己係街=.=過一陣先打給我
點知等呀等等呀等,等左超過30min再打給佢,佢又話一陣先打給我,
搞到我果時唔鬼等,同佢講遲d先給我,我返屋企先
返到屋企食完飯,約陳展佢地玩世紀帝國(二)
玩左成3個幾鍾ar~
佢地組輸左cccccc
今日幾開心~
遺憾是又冇同佢傾過同又冇見過佢=.= |
| 刊登時間:2006-04-22 11:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 20 日 星期四  |
| 多野做的一天 |
今日8點幾起身,搞左d野,10點出街
10點半出到元朗,之後行去d球場搵佢地la~
點知第一個場冇,去第2個場la~
點知今日係天后節(唔知1后咩,作個名上去)
搞到我要行多左好多路=.=
行到第2個,佢地又唔係到~.~
去第3個la~又唔見佢地
之後打給約我果個家問下la~
點知佢家姐話佢未訓醒,果時真係爆嬲,
只好去三聯睇半粒鍾書,睇數學同心理學,內容都幾好睇
之後再打去,今次講出左去打波
咁就去哂4個場睇,行左4~5個字,點知都唔見佢地,在心中係咁罵佢地
去左m記買個餐去同學家中食,玩左陣,
1點幾就落去中旅拎籌,拎左4點~5點>.<
就打多次電話,今次打第二個人個手提
原來佢地係網吧打機=.=
有冇搞錯又話去打波,點知竟然去打機=.=
之後2點半到就去左打一粒鍾
3點半走去同阿媽搞換回鄉証d野,排左幾個字~.~
搞好之後同佢行左陣街!
去剪髮,個洗頭果個都唔知同我有咩仇,鬼左咁大力去洗,
搞到好痛=.=
剪完去係街到食飯,超正,食炒蜆︿︿
食完就返屋企,係到打機^^
最近都冇同佢講野,但就快有野同佢講lu~ |
| 刊登時間:2006-04-20 11:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | »
|