‘.沒有膽色纏你... . ..心亂如麻(((
*GRA'S:::"不想和我好v請求直說真話]]
gras0409 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 89 | »
9/1*
今天又返去釣魚......想死* ms lok又搵機會串我la.....串得好" t&t,,math,,chi........呢幾堂都冇得訓><" 幾難捱先捱到放學呀!!
放學上左豬西諾home....... 唔知點幾就走左.... 唔知點幾又上去.... 之後唔知點幾又走左=.= 返到屋企6點lo...
玩左陣電腦..傾左陣電話...... 就訓左la..好似9點幾就訓左la><"
我終於有一日有教好訓la...好hapi添^^
刊登時間︰2006-01-10 05:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]