‘.沒有膽色纏你... . ..心亂如麻(((

*GRA'S:::"不想和我好v請求直說真話]]


gras0409 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]


 
gras0409

暱稱: *GRA'S
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 


 

« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 89 | »

2005 年 12 月 3 日  星期六 晴天

又嬴波喇*

今日晨咁早8點半自己彈起身..
諗住訓多陣..又訓唔著*
玩陣電腦先換衫..同黃奶一齊搭車!!
返到去..佢打黎*煒琪知道左喇..
佢好似唔開心..練波到比完賽都冇同我講過野><"
THEN同佢傾左陣就要練波喇..
11點半出去長沙灣比賽..D人"勁"到好似唔識踢波咁..
冇耐佢黎左..煒琪更加唔開心..發埋脾氣添=.=
關我事定係關佢事??
今日踢波似打仗=.=俾人胸襲..撞肚!!
下半場仲PK..成條友訓落我度..整損隻腳..臂頭整親..個頭落地..
痛到我死..好彩我冇發火*比起以前打交都似..
嬴左波..嬴埋下場就出線喇^^
踢完去左葵芳..搭MTR途中..煒琪同黃奶都好唔開心*
黃奶仲喊埋添!!佢地屈晒係我搞到佢地兩個咁唔開心..FK!?
食野..無聊*
公園坐陣..又去踢波!!悶........眼訓"
後尾去左大窩口踢..佢地踢波..兩條女又走左*
SO叫佢陪我去囉=.=我同佢又唔係踢波..得個坐字!!
都已經夠開心喇..哈^&^
9點幾由大窩口送佢行返葵涌邨..
THEN搭MTR返青衣..去KFC食野..
諗住等埋黃奶先走..BUT11點幾都未放得同阿錢走先><"
同佢一直起KFC傾電話..傾到返屋企*爆分鐘喇!!
傾到而家3點先收線^^開心死..........
由10點傾到3點..其實係勁眼訓架^^

PS.今日佢黎左睇波..其實係我叫佢黎*
BUT佢真係黎左..之前煒琪係咁叫佢睇煒琪踢波都唔肯..
我一叫佢就黎..可能煒琪係嬲D樣野掛!!
之後一直都冇乜同佢講野..WHY!??I DON'T KNOW..

刊登時間︰2005-12-04 03:22 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]