今日...
訓得特別多...
由前日夜上10點幾到開始
一直打機打到第日的夜上7點
然後返屋企訓教
訓左一陣
比人叫左起身沖涼+食飯
之後訓教...
訓到12點幾
聽到有人打泥
之後12點幾
打比妳
因為我以為妳打泥
然後完來不是
過左陣
有個未來恩人
姐係我家姐
然後
佢問我
你記得今天叫什麼日子麻?
我知...31日
你記得今天有咩事做
我心諗...
有咩?
答她
我記得好似有
但好似唔系
然後她問
你知唔知我係邊個
我話...
家姐...
她說
總算你記得我xD"
然後就約左出街
出街
先頭話去藍田
然後又轉去北角
再轉去坪洲...
我x
為左去坪洲玩
便到北角
問我那個媽媽拿錢
然後便坐地鐵
到中環跟她們會合
唉
講起都火
然後就坐船到坪洲
看看有沒有位
到惠康買用品
在這個時候~!!~!!!!!!
\./我的朋友
李艾嘉
竟然
話
走
仲要引誘埋我家姐走
諗到我地得返3個燒
/.\好彩
後期有2個女仔參與
之後唔講
88~
新年快樂
|