grassbaby
暱稱: 和囝`
性別: 男
地區: 東區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
2011-06-17
2011-06-11
2011-06-03
2011-05-28
2011-05-21

日誌分類
全部 (193)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 193
留言總數: 658
今日人氣: 14
累積人氣: 2910

站內搜尋
RSS Feed

2010 年 9 月 6 日  星期一   晴天


2010-09-06 分類: 未分類

哈..

我發覺原來用屋企同手機同時同同一個人(某人)傾電話呢..
原來系屋企快..
兒手機就好似應聲蟲..
永遠都跟住妳講野...
哈..好搞笑...

尋日...
同某人傾電話傾到無野傾...
做咩???
講地方名...\
玩接龍...
唱歌=_+...
哈..
咁都可以hea左幾粒鍾...
好彩用屋企炸xD"

 


今日..
我發覺自己的習慣變左習慣....
-.-我up緊乜..
我每次比阿媽嘈醒之後
我就會6.半起身
開機..
玩陣墨香私服..
無聊阿.."

返學..
早上超普通..
之後...
由今日到星期五..
我要1.半之前返到去搵個廢蕭..
因為上星期五無留到..
仆街...
不過...天賜好慘←郭
點解呢..
因為佢今日為左同我地打波..
比何老狗發現無留校午膳..
要成個學期都...
唉...
我地為佢默x...

放學...
超低能..
系某人班房等左一個走左的某人..
超低能...
...無聊阿..

頂..
真系好鬼死想轉班..
次次都比個廢蕭教..
救命..
某人阿某人...
不如你做我老師xD"...
我諗我會科科100分嫁..

 

無野打了...
同某人傾電話先"

永遠愛你的...
我愛妳
許嘉寶



« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 193 | »



tofumonzter@createblog.com