哈..
我發覺原來用屋企同手機同時同同一個人(某人)傾電話呢..
原來系屋企快..
兒手機就好似應聲蟲..
永遠都跟住妳講野...
哈..好搞笑...
尋日...
同某人傾電話傾到無野傾...
做咩???
講地方名...\
玩接龍...
唱歌=_+...
哈..
咁都可以hea左幾粒鍾...
好彩用屋企炸xD"
今日..
我發覺自己的習慣變左習慣....
-.-我up緊乜..
我每次比阿媽嘈醒之後
我就會6.半起身
開機..
玩陣墨香私服..
無聊阿.."
返學..
早上超普通..
之後...
由今日到星期五..
我要1.半之前返到去搵個廢蕭..
因為上星期五無留到..
仆街...
不過...天賜好慘←郭
點解呢..
因為佢今日為左同我地打波..
比何老狗發現無留校午膳..
要成個學期都...
唉...
我地為佢默x...
放學...
超低能..
系某人班房等左一個走左的某人..
超低能...
...無聊阿..
頂..
真系好鬼死想轉班..
次次都比個廢蕭教..
救命..
某人阿某人...
不如你做我老師xD"...
我諗我會科科100分嫁..
無野打了...
同某人傾電話先"
永遠愛你的...
我愛妳
許嘉寶
|