哈哈..
返學的第3日...
唉.
任主任又系個廢蕭...
不過都好的..有個阿sir..
應該都幾好人..
今日第一次返學...
第一堂系中文..
女miss...
幾靚..
一入來..
屌..
完來系b組的...
我系a組..sad囉...
之後入左個...
哇..
正料..
真系無言..."
↑反語..
感覺上有點似我家姐...
哈...吾方好了..笑"`.
之後..化學..
阿sir..
傻傻的- -..
2堂都訓左..
普通話..
miss沈..
正常的..
食飯'
人生第一次出街食飯...
食咩?
食波仔=)
之後吾夠飽..
買左個麵包食..
好難食..肚餓 無計..
食完飯跟住
數學
miss趙...
吾錯..做好自己is 無事...
之後班主任課..
個嚴sir入左來..
以為佢上..
小- -
個廢蕭入左來
完來佢上
duck...←轉f音
又一堂廢話..
好野..今年英文科吾方好^^`
放學...
唉....."
落雨..
身體覺得好凍...
著左衫好似無著咁...
感覺很難受...
但吾知點解好似乜都無資格做咁..."
無計...這就是小我
真的很愛你...
你就是我的最愛
|