grassbaby
暱稱: 和囝`
性別: 男
地區: 東區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
2011-06-17
2011-06-11
2011-06-03
2011-05-28
2011-05-21

日誌分類
全部 (193)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 193
留言總數: 658
今日人氣: 6
累積人氣: 2971

站內搜尋
RSS Feed

2010 年 9 月 3 日  星期五   晴天


2010-09-03 分類: 未分類

哈哈..

返學的第3日...

唉.
任主任又系個廢蕭...
不過都好的..有個阿sir..
應該都幾好人..

 今日第一次返學...
第一堂系中文..
女miss...
幾靚..
一入來..
屌..
完來系b組的...
我系a組..sad囉...
之後入左個...
哇..
正料..
真系無言..."
↑反語..
感覺上有點似我家姐...
哈...吾方好了..笑"`.

 

之後..化學..
阿sir..
傻傻的-  -..
2堂都訓左..

 

普通話..
miss沈..
正常的..

 

 

食飯'
人生第一次出街食飯...
食咩?
食波仔=)
之後吾夠飽..
買左個麵包食..
好難食..肚餓 無計..

 

食完飯跟住
數學
miss趙...
吾錯..做好自己is 無事...

 

之後班主任課..
個嚴sir入左來..
以為佢上..
小- -
個廢蕭入左來
完來佢上
duck...←轉f音
又一堂廢話..
好野..今年英文科吾方好^^`

 

放學...
唉....."
落雨..
身體覺得好凍...
著左衫好似無著咁...
感覺很難受...
但吾知點解好似乜都無資格做咁..."
無計...這就是小我

 

真的很愛你...
你就是我的最愛



« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 193 | »



tofumonzter@createblog.com