今日返學注冊學位...
得30蚊用...
之後又要交16蚊..
好彩我8達通仲有小小錢-.-
加埋楊順明又肯請我食野
之後要聽校學up左幾十分鍾連佢自己都覺悶的野
之後就唱歌比賽喇...
完全無氣氛...
之後愈唱愈悶...
我地班唱果陣勁多人都唱錯歌詞..
見到某某唱果陣好好笑>v<
超中意
haha
之後聽聽下...有隊bank...把聲就細聲左d..
不過都ok的...
然後全場黑哂..
我拎部手機出來睇時間...
比miss粱見到..
死都吾撚比...
之後上訓導室
聽條仆街講左2粒鍾的廢話..
跟住都系死吾比
.之後我已經又肚餓又眼訓..
跟住佢要我星期3十二點半拎部電話比佢代1日..
妖...想要咪講啦...我會好人比你的..
轉頭星期4六點又要我帶埋阿媽去拎返..
你地話系吾撚系無尻聊???
真系on\賊賊
收皮啦屌....`
|