今日返工吾知點解個頭勁行...
明明已經好努力咁洗頭..
but可能系頂帽的問題...
之後比經理話左幾次...
開始有壓力了...
因為岩岩先醒起我未過試用期/____\
今日學做溫拿...(想知系咩就問我...因為私人問題吾方便講)
超搞笑= =
幾個人教我同1樣野..
笑到我- -...
返到屋企聽到個消息...
勁sad= =
360幾蚊電話費...
吾關訊息事..
完來系因為佢傾爆左吾會cut...
傾下傾下傾多左成千幾分鍾= =
900幾蚊...
好彩有d優惠扣下..
吾系就死左去算...
勁累= =
ha`@@
|