| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 2 月 22 日 星期一  |
| 2月22號;唔吉利 |
分類: 未分類 |
估唔到
今日凸燈唔番學走左去鑽石山搵朋友
要8點幾起身
上到去都冇咩野做;都係hea下;
同番學冇咩分別``
跟住12點幾散水..送人搭車..
送送下陪埋佢去...
跟住同女人,,周周悶得制去打機..
打得2個中又走...
周周又話想睇狼人..我都幾想睇既;(狼人)未睇之前!!!
睇完之後我真係變狼人喔..
女人睇睇下訓左..又話急屎又話咩Q~
到周周訓;然後我都訓埋..
呢套野唔睇都唔知咁經典``佢好既地方(易入睡)
加上前日又比完賽,,DICK哥放飛機;肚痛都比你講得出...
搞到幾難打完...勊都媽咁``
真係變狼人喇...
|
2010 年 2 月 12 日 星期五  |
| 2月12日 |
分類: 未分類 |
今日晨早流流8點要人出元朗''
比人點左過去;拎野;
順便探下個朋友仔囉''
不過都冇咩野做''
去到2點到;番觀塘;
去左搵丫豪...
佢突然話想睇戲;叫埋周周,,女人
點知佢地買埋飛...又會咁岩既=_=
依排睇左4套-.-多到,,睇到我窮``
利是都未有就所餘冇幾..
又買衫又買褲又買鞋;;冧到我;;
e排個天忽冷忽熱既;想點丫
我著得多衫戈時又熱到我標汗~
小衫個時又想拎被出街~
白痴嫁T.T |
2010 年 2 月 6 日 星期六  |
| 終於新年喇; |
分類: 未分類 |
有一個人情緒唔多穩定
哈哈;一諗起都開心也..
有錢收,,(發錢汗)
唔知今年有幾多利是收呢...
最重要既係唔洗番學;P
去人屋企拎利是..睇下邊個咁有福先..
情人節唔知同邊個過呢- -+?
可能係屋企人掛...
不過都唔重要喇,,最緊要開心..
開心就忘記到傷心;煩惱...
如果可以洗腦就好喇,,做人做到我咁唔開心
其實點解我係要做人呢,,仲要係男人
唉,,心情唔係咁好...
為什麼人會脆弱墜落??""
有冇人可以話比我知``
有小小掛住您也!!! |
2010 年 1 月 31 日 星期日  |
| 11月30,,『燒雞翼...我中意食』 |
分類: 未分類 |
晨早流流就比人嘈鬼醒左
問我去唔去打機,,O撚哂-_-
明知我唔訓唔得嫁喇
嘈到唔想再訓,,就接左一個神秘電話問我唱唔唱K,,
(3條傻仔)晏就去左唱K..諗住唱完岩岩好
點知我遲左到,,
好彩冇人怪我-_-
不過都幾黑仔..但又好岩wow''
我都唔知講緊咩..
買好哂野,都7點幾就黎8點!
去等車..架車又要等成個鐘__
打去巴士公司到問,又話「定富街」著火,
都唔同路線既,,9唔搭8
跟住諗住搭的士..點知架車又黎左,,比佢挽死-33
去到黃大仙..我地(一批人渣)上到去燒烤地,,
又冇位wow,,點知咁岩又有人走,,
如果唔係9點幾10點都未有得燒...
炭都未用過,,上一批人都未用完..又比埋我地
野又食到飽飽..仲無聊到玩多人差梅..
最緊要係輸左既要食係戈到窄既吉...酸到媽媽都唔認得
睇到佢地食..個心都酸酸地,,食到吐埋出黎都有
12點幾...走個時行落去..望住對面架私家車死火,,
又意為撞死左隻狗...諗起我地真係有小小傻,,哈哈
仲要睇左睇左幾分鐘先知,,個個都近視
番左屋企之後,,打左呢篇野後__我就慢慢飛上左張床到
跟住我就好眼訓,,然後就數1隻綿 人渣包括:(詳細情形,,唔方便透露...)嘿嘿
2隻綿3隻綿4隻綿5隻綿
6隻綿7隻綿8隻綿9隻綿
10隻綿11隻綿12隻綿
13隻綿14隻綿15隻綿16隻綿ZZZzzz... |
2010 年 1 月 28 日 星期四  |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|