又係咁過一日...-_- 今日同埋成班朋友仔去左打機.. 都係同一班朋友一齊her冇咁悶,, 只因唔在係一個人喇,, 識到朋友係一種福氣定係緣??'' 不過都要珍惜大家`` 因為一齊既時間比較短... 聽日丫媚慶祝生日啦 就快大一碎喇,,唔好咁大頭蝦啦`` 生日快樂^.^ 我愛你!!!!!!!!!!!!!!!!!
我開始覺得我既生活有啲悶喇,, 成日都係做埋同一樣野,, 又唔知自己第時想做咩,, 冇目標既我 要快D搵番個喇... 我都就老啦`` 唔好成日掛住溝女='P
星期6去左酒吧挽,, 點知今日勊..勊到一番龜就訓低左,, 點解番學會咁勊既-_- 定係我有問題呢`` 番學唔係訓就玩,, 讀書E嫁野,,都係唔係好岩我...