| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
|
2007-10-04 |
|
103`
今日同牙婆反學` 同埋芷翹`
好搞笑尼`同牙婆反學` 不過今日落雨`
又系對鞋衰` 搞到我又仆街` 唉`
同樣刀系落個時仆 `刀吾知系咪白痴-0-
頭堂爆樽` 同婆婆坐` 好正牙`
多謝婆婆` 令我笑` 嘻`
不過我講左個勁爛既gag` 搞到佢笑wo` xd
佢仲話第1次比人搞到甘笑的`xd
` 甘就做左第1個喇` 嘻 `
oral堂` 勁爆激超悶 `好想單數牙`
佢地個madam好gag的` 
中文堂x2` 刀系同芷翹坐` 跟住聽子華講野`
好搞笑` xd ` phy` 好悶牙` 唉`
放學`同埋牙婆` 莉莉` 去mmlc`
要做電腦個個` 但系吾識做` 唉`
輕鐵上面` 牙婆刀系甘搞笑xd`
夜晚同牙婆傾電話` 傾左成個中 xd`
104`
今日集會` 想死甘濟` 次次叫馬姐企過d嫁啦`
但系次次刀系甘迫` 小`你企到我吾洗企咩`
隔離個d刀要有位企加嘛` 次次刀系甘`\3/
唉` phy` 又悶又火`
點解我次次刀接吾到野-.- `
小息` 落去攞反我忘記了很久的一百塊`
點知` 我企系校務個度啦` 芷翹又吾知做咩發火wo`
我完全吾記得左前面有一個所胃既mandm`
我就話` 做乜系甘火牙`-0- ` 很愚蠢`
之後佢系甘閙` 我冇望過佢` 望黎刀哂氣`
化學` 吾好提了`成舊化石甘`
好彩有婆婆本`真系笑話咋`
吾系?! `我死左佢算` 個牙sir又教得吾好`唉`
put` 對門比人{所}左` 但系madam黎個時`
入吾到wo` 我又吾知點解走去開門比佢wo`
做完之後真系吾甘想像自己會甘`
可能系出面既正方拍左1拍啦`
如果系以前` 我吾會開比佢的 -0-
之後賴屎系甘話我蠟筆小明` xd `好gag`
不過我冇所胃牙` 這樣的叫我` 上上下堂`
先發現未借書` xd` 之後叫左子華幫我借`
thz尼` 英文堂` 個王秋`又整到個咪甘大聲`
次次刀系甘嫁wo佢` 搞到我聽力夠損-0-
之後同婆婆傅所胃的紙仔` xd` 傅傅下又吾傅`
咪訓下囉` 訓訓下` feel到有野系出面`
甘咪睇下囉` 點知系隻雞系出面` 好彩好彩` xd
我發覺` 我坐梗個位` 每日刀會食粉 -.-
d人1刷黑板` 嘩` 真系吾甘想像`
中史堂` 同左牙婆傾計` 好好笑 xd `
吹水吹到上去33樓喇` xd 所以我屋企咪水浸梗囉`
之後問子華住幾樓` 佢就問我`通常d人話人咩嫁`?!
我就吾知啦` 原來系9wo` 之後比雞笑我蠢-0-
放學又去mmlc`做個個野` 但系刀系冇做既`
刀吾識做` -0- 之後見到大口9打方加豪`
之後我就叫大口9要打到有bobo聲嫁wo`
跟住佢真系打` 但個d`bobo聲就系佢扮`
佢bo得好大聲` 搞到成間房d人望住佢`
xd` 笑到我同牙婆哮喘甘濟` xd
之後有人大牙婆wo` xd` 好搞笑` 一齊搭輕西鐵既途中`
刀系好搞笑的` xd ` 拍卡個時` 個細路系甘拍`
我咪話` 你完成左拍卡喇wo`佢望一望我`
牙婆笑我wo -0- 話我哈細路`
之後諗住買yes` 見到有個女仔買埋吾知咩野`
我就同牙婆講話`個八婆吾會系買yes掛?!
點知真系wo -0- ` 唉` xd
|
|
刊登時間︰2007-10-04 08:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007-10-03 |
|
102`
又系好耐冇打日記`
成日玩勁舞搞到冇時間打 `xd
連戲刀冇時間睇` 好多戲要睇牙@v@
公主小妹啦` 終極一家啦`換換愛啦`
仲有好多`-0- 下年又好多戲睇 - -
唉` 宜排發生既事實在太多喇`/0\
15`16號彭又反大陸` 唉` 刀吾知同邊個食lunch`
真系衰仔` 反大陸` -0- 哼`
宜排好似白痴左好多甘` 回條又吾寫名比madam`
講野又吾知講左去邊甘 `上堂又呆系邊吾知做咩`
要改下改下` 
我要笑笑笑笑` 仲要15分中個隻wo` xd
太耐冇笑會失常的` 前幾日去左牙婆屋企`
她家有3部電腦` 正的說 ` 
今日放學跟河粉` 袁袁`去置樂` 嘻`
好耐冇同河粉喇` 佢刀系甘可愛*v* xd
哈哈 ` 無印良品 = 爛gag是也 
我想要跟你說 * `}
|
|
刊登時間︰2007-10-03 08:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007-09-28 |
|
925`
中秋` 好像無聊了點
莊敬他沒有想玩什麼` 很快走了`
只是玩玩火而已` 很無聊吧`
有`我`彭`袁`莉`miu`謙`必`莊`
第一次中秋` 跟中學過`
雖然無聊` 但是我會記住的`
被人打了很多 `不過蠻好的`
唉` 
928`
很多天也沒打日記了`
記得有天早上` 我要搭的輕鐵明明是705`
但705關上門後`我才知道`它是705`
真是白痴的` 唉` 很呆`
期間` 給人叫` 蠟筆小明` 或者小新` .. 蠻搞笑的
唉` 為什麼` 現在我只能說為什麼`
我不想說了` 
今日激分` 我刀不知道怎麼說了`
總知` 謝謝你 `能聽我的話`
|
|
刊登時間︰2007-09-28 06:59 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 62 | »
|