----------------------------------------------------------------------
 
 
 
歡 迎 來 到 小 笨 柒 的 blog 哦                  下 雨 了_)記 緊 帶 雨 傘 哦*-
 
 
來 到 記 緊 要 留 cm BB 哦:}
 
 
留 了 cm BB 我 會 回 覆 你 的 哦
greenling027
暱稱: ๑۩۞'小笨柒۞۩๑
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-02-14
2008-02-11
2008-02-09
2008-02-08
ka*
文章分類
全部 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 2 月 8 日  星期五   晴天


2008-02-08 愉快 分類: 未分類

                                 今日,太遲起身了吧:)

                           寶叔黎了我們家:}帶埋他的女女跟我玩

                  寶叔叔給了紅包給我:)很開心bi..他的女女送了風車給我

           哇靠*-蠻低B的:}不過算吧$-]一番心意:}我就收下了*-嘻嘻=\

                       然後去了餐廳食野-]等了好耐先有野食*-哇卡卡

                  食得蠻飽..:}然後SaY了ByEByE就走了"然後五點鐘去了

       大表哥屋企玩"..蠻熱鬧"..很高興呢!和兩個小表弟一起玩"..很開心呢!!

                    玩到差不多十二點:}我問媽媽和爸爸走了沒有*-他們說

                             快嫁啦快嫁啦:)唉喲"差不多十二點半先走

               =\很累呢今天*-不過玩得蠻開心:]今天我去拜年真的是一件好事

                              嘻嘻*-回家後-\玩了一會兒電腦就訓了"不談啦

                                                 閉閉各位^3^

 

                  



2008 年 2 月 7 日  星期四   晴天


ka* 鬱悶 分類: 未分類

                                           今日,太遲起身了吧:)

                                今天是我生日呢]=不過有點不開心呢*-

                           打左電話給袁文怡落街街玩=\去食野:}不過D鋪

                     頭都冇開/3\激死了\3/"落左7-11食早餐[-一個字牙(悶)

                                 成個商場我們都行哂了:}去左第二個

                                           商場行行呢!也是悶呢.口.

                      很想死牙=\悶到甘:)然後去了怡家看看=]她爸爸給了一封紅包我呢

                                  不錯不錯-)她也去了我家逗紅包呢_)呵呵

                                        今天算是不錯啦_)算很好*-不談

                                                        閉閉-\

 



2008 年 2 月 6 日  星期三   晴天


2008-02-06 分類: 未分類

                                 今日,都系好遲起身:}

                           有人打電話俾我=]甘岩我又起左身

                    我牙婆就話我訓左_)真激氣\3/"算吧"我打返

                             電話給她了"我們也不去唱k"轉

                                  去睇戲:}不錯吧!!"嘻

                      她們都說好*-哇卡卡=\不過最緊要佢地開心

            我就冇咩所謂:)佢地想去邊我都okk架:}嘻*-希望我地系

                        十二號玩得仲開心啦-]聽日就系我

                              生日啦=\好開心牙:}又有錢錢收=]

                    又俾牙哥打:}痴線架*-打得就打"你當我系咩牙

                        我喊左出黎啦"好吾開心牙"..連就黎生日都

                             俾人打"好想打柒佢"ON9 算啦~

                               BYEBYE~