今 日 9 am 就 要 返 school , so 7 am 就 起 左 身 了 ..
by MTR 去 MK , 又 要 做 沙 甸 魚 啦 .. 好 辛 苦 牙 ..
上 Maths 又 系 不 停 咁 計 算 計 算 .. D 數 有 d 都 幾 難 下 架 , 雖 然 計 到 個 答 案 , 但 果 步 驟 卻 同 牙 Sir 既 唔 同 ,,
唉 .. 上 完 Maths 又 要 hea 3 hrs 先 上 通 識 , 係 大 快 活 1 路 hea 1 路 等 牙 琪 佢 地 ,, 之 後 去 打 機 + 行 新 之 城 ..
2 pm 上 通 識 , 又 系 1 班 唔 識 既 人 , 要 時 間 黎 識 應 .. 今 次 既 通 識 要 上 8 堂 ..
放 學 同 with 牙 琪 , Yoyo , Babe & 甲 蟲 草 去 左 MK 既 1 間 cafe shop 飲 野 , 傾 計 , 玩 game ...
|