唉 .. 今 日 果 4 鐘 真 系 好 難 受 牙 , 梗 直 就 悶 到 抽 筋 牙 , 由 其 系 Otto 果 兩 堂 牙 , 我 梗 直 就 系 訓 著 左 咁 濟 ...
Night 等 老 公 收 工 , 之 後 就 去 左 APM 〔 味 千 〕 eat dinner , ( 吉 列 豬 扒 飯 + 螺 肉 ) 真 好 好 味 牙 .. OSHI !!
你 1 啖 我 1 啖 -- 好 sweet 牙 ,, 哈 哈 !!
eat 完 dinner 後 , 去 左 扭 蛋 店 抽 扭 扭 蛋 , 1 人 1 個 , 好 Yeah .. !! 掛 係 電 話 度 , 變 左 情 侶 電 話 線 .. ^o^!!
PS : 好 HAPPY 牙 今 晚 , 又 可 以 同 老 公 1 齊 ,, 拖 手 隻 , 食 飯 飯 , 行 街 街 .. |