今日係我考完試後第1日同老婆去街街^^
之後我地去左中環 其實係我叫老婆去屋企搵我架^^
之後一齊出左去mk
跟住又去溜冰 又見番個次條女
不過今日要同埋老婆個表弟熙熙去 好鬼得意架
係串左d囉=___=
不過無傷我地幸福既感覺 仲反而好有家庭feel添^^
姐係好似成家人一齊出街咁^^
希望下次又好似今日咁啦
我發現我同老婆一齊既感覺好開心架
唔似同其他女仔出街咁
個種feel係好enjoy
唔需要顧忌咁多
想點就點
不過老婆雖然係好似有d心智未成熟咁
但佢唔似得其他hk既女仔咁
佢冇個種港女feel
起碼唔需要我幫佢攞袋先啦^^
有時係街見到d男仔要幫女仔攞袋個種景況真係令我覺得hk既男仔冇咩專嚴
唔好介意我咁講啦
如果拍拖拍到要幫女仔攞野 我寧願唔拍啦
|