h0_pInaM xP` icH liebe dIch°
h0_SeAMaN
暱稱: - ` ' 浩☠:
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« August 2020 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
考S1的日子-___-'' ...
就來考S1了,,T^T
放榜,,是好嗎?
呢個星期發生左好多趣...
!◆考試來了﹏也代表...
文章分類
全部 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 5
留言總數: 18
今日人氣: 7
累積人氣: 595
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 27 日  星期五   晴天


呢個星期發生左好多趣事*口* 分類: 未分類


派考試卷了T^T,,不過a_a 好采 我都算考得唔錯~"~中80英83數85常93

星期六(6月21),,,
學校個個咩成長的天空,,請我去『海洋公園』丫@o@,,玩左滑浪飛船,,同埋飛天千秋
睇左熊貓,,d熊貓傻傻地既- -,,食完野又走返入去- -
睇左鯊魚館,,見到魔鬼魚既樣,,真係好想打柒佢xD''大白鯊都係第一次見,,,咁鬼大條,,O爆咀-*囧


星期四(6月26),,,,
學校又請我去玩了xD''請左我去『香港馬術中心』識左好多馬既知識,,囧
騎馬個陣,,,隻馬彈下彈下咁-..-,,好鬼驚lol,,,條尾又fing下fing下- - 唔通,,,,佢食左『fing尾丸』a_a?
拎左3舊紅羅白餵馬,,d馬都幾聽話下,,,我比隻手過食羅白個陣時,,,勁多口水-口-囧
d馬又比我摸佢個頭,,,d毛好舒服~___~

 

Oh Baby 0ne daY I wilL wAlk awaY`
H0w caN I faCe The comiNg Day`

TippinG mY Heart  I prAy eveRyday`
We can last till the end of day`

 



 






訪客留言 (返回 h0_SeAMaN 的日誌)


SkYaL 於 2008-09-05 11:01 PM 發表:
忽u南 ^"^ 沒野做cm下姐"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



怡`' 於 2008-07-02 05:12 PM 發表:
我都考完試喇-v-"三科9字頭..一科100分xDD"
就放榜喇..祝梨入到你想入既中學la~=]
得閒黎我bl0G留cM也`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



timmy 於 2008-07-01 02:49 PM 發表:
......我都好想去呀.......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CINDITANG 於 2008-06-30 01:00 PM 發表:
我都騎過馬,,
果時我都係超驚- -
不過其實都好好玩..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



w1171 於 2008-06-29 08:46 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



toby1996 於 2008-06-29 03:09 PM 發表:
holle~cm cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



m0m0` 於 2008-06-28 08:55 PM 發表:
哈佬-v-
留個小腳板比你啦*=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]