今日出左荃灣,同harry,billy billy自己make gag 自己笑 billy走左=] 得番我同harry去watch 呀煩達 3d,好正 back天耀,去see 巨聲 係到玩我lor.... 我diu then去食野with harry,巨聲and巨聲呀媽 佢呀媽都幾gag下 番龜=]
今日影班相,gg my hair=] 個pose好型 yes!唔洗上pe 薯蔩=白膠? 算la,都係咁on9 您今日不開心嗎?
一個人
我要sms呀...... elmoelmoelmoelmoelmo elmoelmoelmoelmoelmo elmoelmoelmoelmoelmo