每天都是7點9出門, 不會遲到, 今天真當黑 ,遲到左幾秒
MISS蕭經過,又教訓我 , 但賽翁失馬,焉知非福
放學英文補課, 聽唔明.. 那等於是浪費時間嗎? 而鄰坐的吹水小姐 與肥梁對答如流
* 5A同學, 上學時間相對可能是最後半年, 大家好好珍惜
回家後 7出12歸 ,
細心觀察,不要只留意表面
多謝你,MAN
你係最好既導師