發現讀書,返學日子, 好似漏豆咁, 1日.. 1日漏走, 捉唔住,!溜走了
令我聯想起朋友, 前途。
有幾多野係自己可以掌握,!? 少之有少
1次係頒富見到舊朋友, 大家SAY 聲HI, 跟住SAY聲8 <相處左4年既朋友
大家各奔前程 , 各有各忙,
友情真係好奇妙
讀唔到書會死? 我唸唔會, 只不過係日後有工作性質 ,薪金 ,優劣之分
辛苦!? 我唸每份工都辛苦 只不過可以從事自己興趣的工作時間會溜得更快
成績差唔係最可卑, 最緊要認清前路,升學唔係唯一既出路,。
可能我真係無咁大野心 ,去馴服一頭洪水猛獸, 然後獨享其成。
同伴之間應該要互相幫助,唔應該各懷鬼胎
今晚訓唔著, 係到鳩噏 ,唸起某日某人某堂的某一句話
人性真係好可怕,可能大家都長大 ,大得太快 , 雄心壯志 ,好
懷念小學
文章分類: 未分類




