今日上數學堂,明明我話 今日要帶file ,
最後唔記得無帶,
好似改唔到善忘
唉,由中1由波,班主任已經話我大頭蝦,
咁多年都改唔到放學之後去唱k
老趙係到唱抒情歌, 個個音都唱到好高音,
傻笑 係到唱黑白mv既古老歌,
+ d rap歌, <唱到拍子, 吹脹
而我, 唱beyond 歌, 傻笑話我唱到似小鳳姐
我地都唱到喉嚨 沙
> 天公不做美, 我地冒雨趕去輕鐵站 ,發覺士多上面幕僚好有用,
以前既人都係咁避雨
如果香港層層都係高樓大廈恐怕我地已經濕透全身
最後, 我係坑尾站轉車走
文章分類: 未分類




