今朝起身就見到電視台播國慶
60歲國慶, 對於我最具價值莫過於多1日假期
去自修室< 關門假期 ,只好回家
上blog, 睇自己blog, 好平淡,
於是幫blog更新,
本人對紅色有怪癖 , <一部分紅,會覺得很吸引 ,甘不是全部
對女仔的衣著亦一樣,
我會覺得好吸引 << 亦非你們想像,
而是理性的喜歡
所以,更新1個紅色的blog <我亦知道世上既事唔係完美
呢個紅色既blog留言好難睇到, SO希望各位大大係到留言用白色字