今天回校, 發現到有趣的蹤跡 < 有不有趣. 見人見智
放學 學生會選舉, 答問 <無聊 +阻時間
放學回家, 肥仔打黎, 問下大家既情況 , 原來佢每日都補緊習, 好比心機
自己開始慌了 ,連肥仔呢屐野 都咁比心機,
自己又慌亂起來 <天牙, 我一直視肥仔係我視線水平線以下, 今日點解佢好似過左我條眉
3個月阿< 我要放棄3個月 ,希望日後日子可以追得返!
加油,