2010-07-28

 



系大陸都差唔多兩日啦  
生活都好輕鬆
不過有一個人哩我心痛
但系我想哭我都做唔得
甘樣可能系我放底一半啦
唉╮(╯▽╰)╭

我依架個心 覺得我愛既人 
原來系d好卑鄙既人
我都唔知道點好 
 


發表時間:2010-07-28 10:01 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





 2010-07-26

 


今日就系大陸咯 um...
 


發表時間:2010-07-26 11:14 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]