2010-07-28
系大陸都差唔多兩日啦 生活都好輕鬆 不過有一個人哩我心痛 但系我想哭我都做唔得 甘樣可能系我放底一半啦 唉╮(╯▽╰)╭ 我依架個心 覺得我愛既人 原來系d好卑鄙既人 我都唔知道點好
2010-07-26
今日就系大陸咯 um...