2010-07-18

 


依排都唔知打咩好  
唉 冇咩特別 
琴日去左see醫生 
之後隨便就陪左阿妹da 去左西九龍行左一陣
四點幾返家休息  睡覺 

今日family day 去左樂富行
個到咩都貴   
呵呵 去到 supermarket  
超無奈咯  日本富士蘋果一個$35
好貴貴貴咯
行左陣自己一條友仔去左旺角有野做
緊住做完又返反去樂富 
食晏就啦
阿妹食義大利面  阿媽食日本野
老豆食泰國野  阿婆食海南雞飯
我就食日本拉麵
yummy.....
食完我同老豆阿妹去夢幻樂園到玩
阿媽同阿婆去行
哈 系甘玩籃球機  超好玩
玩完行多一陣就返家啦



聽日好開心um... 老豆生日 
同阿紫生日
紫‘’生日快樂um...



如果說了對不起  你還是生氣 我也是不知道說什麽好了
我們大家也是有錯  但是你有沒有讓出一步呢?
如果真的當我是朋友   你應該是怎麼樣做呢?
我不想計較什麽  不想這樣的  


發表時間:2010-07-18 05:37 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





 2010-07-16

 



唔知打咩好   依两日都冇出街
好闷um...
又病左  喉咙痛 感冒

聽日去see醫生
嗚嗚
 


發表時間:2010-07-16 10:38 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]