2010-07-18
依排都唔知打咩好 唉 冇咩特別 琴日去左see醫生 之後隨便就陪左阿妹da 去左西九龍行左一陣 四點幾返家休息 睡覺 今日family day 去左樂富行 個到咩都貴 呵呵 去到 supermarket 超無奈咯 日本富士蘋果一個$35 好貴貴貴咯 行左陣自己一條友仔去左旺角有野做 緊住做完又返反去樂富 食晏就啦 阿妹食義大利面 阿媽食日本野 老豆食泰國野 阿婆食海南雞飯 我就食日本拉麵 yummy..... 食完我同老豆阿妹去夢幻樂園到玩 阿媽同阿婆去行 哈 系甘玩籃球機 超好玩 玩完行多一陣就返家啦 聽日好開心um... 老豆生日 同阿紫生日 紫‘’生日快樂um... 如果說了對不起 你還是生氣 我也是不知道說什麽好了 我們大家也是有錯 但是你有沒有讓出一步呢? 如果真的當我是朋友 你應該是怎麼樣做呢? 我不想計較什麽 不想這樣的
2010-07-16
唔知打咩好 依两日都冇出街 好闷um... 又病左 喉咙痛 感冒 唉 聽日去see醫生 嗚嗚