2010-07-03

 



今日出左去西九行
朝早好晏先起身所以先遲出
去到個到 我先去食野先 
緊住陪左ada 妹 去整甲
唉...想整甲um....
不過好貴  唔控啊我要努力籌錢整啊
之後整完  系個到行
行下行下買左 一套海綿寶寶既睡衣
嘻嘻  好可愛啊套睡衣
之後五點幾um... 就返家啦


听着那句 Goodbye
舍不得 你这样的走
想到转时间重演你和
你也曾经 用真心去爱


發表時間:2010-07-03 07:27 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





 2010-07-02

 


今日返學um....
好無聊啊  又好熱啊今天
都唔知道返里做咩
討厭 um...um....
冇啦啦叫我地彩排畢業典禮一次
麻煩死啦  ~~~~(>_<)~~~~
放學  拉拉聲返家
冧住出旺角
唉唉 
點知又問出wo
灰灰灰灰um..
之後下午陪婆婆 去買餸
買完就返家
甘就一日啦 真系過得好快um0.0
哈.....


不要假裝還愛我
我不需要你的愛





某個人;')
我覺得你唔系當我系friend咯
就算去第二到都好  都唔好講大話
講你系學校下嘛
成q日講唔記得打反比我
系唔系真系甘唔得閒啊
系msn add 你 又唔應我
哇 大小姐  真系好唔得閒啊窩
如果真系唔得閒請你唔好講大話咯


發表時間:2010-07-02 11:24 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]