朋友有好or壞:)

 



肥人唔可以有尊嚴既咩?;)
點解要see唔起d肥人啊?;)
佢地有咩錯; 
唔通d人生出尼就十全十美啊;
點解d人甘樣加!!

最近心情好唔點啊
好等錢洗啊   冇錢咩野都做唔到啦
種有15日就生日啦 
咔咔~
唔知道點樣過呢?`;)


朋友篇;)
朋友是否對待得好?
朋友是否互相幫助?
在我心裡朋友現在有分兩種
第一個是  對待我是真心  我做錯事時
時常提點我 
第二是 有事情才找  
有事當我是寶  冇事當我是草
好與壞    心裡知道
對待某些人  我真的感到失望
如果有一天 你們失去了我 
不知道   你們是否會爲我哭呢?

愛情篇;)
喜歡 ·好感·愛 是不同的感覺
想起以前所謂的愛 
最後得到的是痛苦
現在對待 喜歡的人 
不再是以前的感覺了
因為 愛得深 傷得傷
默默地去隱藏自己對別人的喜歡 
默默地去看著他  
這樣心裡也好 


發表時間:2010-10-08 08:03 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





 成熟;)

 



成熟的我   為何性格從來沒有改變 ?

今天放學   自己一個獨自回家
突然看見你  
令我回想起你   回想以前喜歡你的時候  
想起一些回憶  想起曾經愛過的那些人
回憶只是以前   以後才是重要
無論是否再喜歡任何人   
只是埋在心裡  
說出來也沒意義了    
 
我要努力   努力
加油啊 


發表時間:2010-10-06 09:48 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]