2010-10-25
我好開心 好開心 好開心 琴日是我的 生日 唉 又過左 一年 人又要長大啦 這一年覺得自己做太多無聊幼稚的事 雖然今年的生日過的唔特別 又要系生日之前病 可是我都沒有關系 冇美麗既蛋糕 我都無所謂 因為有心裡知道我生日的好朋友 家人 今天 聽著重視我的人和我說 生日快樂 我好開心啊 今日冇反學 哎 病到四日冇返啦 唉 有d人 知人口面不知心 做人做到好離譜咯 扮曬野甘 好心唔好系我面前甘啦 我病左一句一個電話都冇 算系d咩朋友啊 有事就打電話比我問我野 冇事就一個電話都冇
辛苦的三日
病左三日 好辛苦啊 病到觉得身体好唔自己甘 唉....... 星期日系我既生日啦 唔知道点呢? 以家病成甘都怕慶祝唔到啊