2010-10-25

 

 

我好開心 好開心 好開心   琴日是我的 生日
唉   又過左 一年  人又要長大啦 
這一年覺得自己做太多無聊幼稚的事 
雖然今年的生日過的唔特別   又要系生日之前病  
可是我都沒有關系   冇美麗既蛋糕 
我都無所謂  因為有心裡知道我生日的好朋友  家人
今天 聽著重視我的人和我說  生日快樂
我好開心啊
今日冇反學   哎  病到四日冇返啦 
唉  

有d人 知人口面不知心
做人做到好離譜咯
扮曬野甘 
好心唔好系我面前甘啦
我病左一句一個電話都冇
算系d咩朋友啊 
有事就打電話比我問我野
冇事就一個電話都冇


發表時間:2010-10-25 09:32 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





 辛苦的三日

 




病左三日  好辛苦啊
病到觉得身体好唔自己甘
唉.......
星期日系我既生日啦 
唔知道点呢?
以家病成甘都怕慶祝唔到啊
 


 


發表時間:2010-10-22 09:28 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]