“ ×|||![明知沒結果].,, ,愛你又**[如何] +°|!●
“ ×|||![愈難得到的野].,, ,愈要**[珍惜]也.. +°|!● . °× 失去左!!就好難搵得返ga la>w<*|||°
!
-3-
:: 最新日誌 ::
:: 訪客留言 ::
:: 我的好友 ::
:: 我的連結 ::
:: 日誌搜尋 ::
番左scool補課ECON!! THEN就陪貞子去find佢d fd!! 冇耐就番HM煮飯俾爸爸食!! 無啦啦同我講話聽日佢自己番大陸WOR!! 甘咪得番我自己一個係HM><" 點解會甘架?!! 聽日可能同CHUCHU D FD唱K?!! 自己都吾知去吾去好=.=? MAMA地想去囉!!KAKA... 但係前日先出完街.. 都吾禍自己想點-.-!! 呢幾日ECON補個D野我都明.. 原來專心聽牙SIR講GE野.. D時間會好快過架,,,^^!! 見到你總會有些很怪的感覺.....!!
刊登時間︰2006-08-24 07:58 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]