| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
> l l月__l4天 < Monday*﹏
ha ha...Today ok la~~
又係上堂la...上世s堂...Miz Tsang l d都5講笑牙,,,好悶悶牙~!!
Eng堂...Miz Yiu都係咁la...e+都已經5記得左佢今日教左咩la~ ha ha...
I.S.堂牙...陳sir又講[[ 閉合電路 ]] + [[ 電流 ]] + [[ 安培計 ]]個d牙...就快悶到訓覺覺豬la...
Lunch...領導生又要on duty牙...走黎走去...又5可以去[[ 午間音樂會 ]]牙...聽5到詩歌牙...>n<
Maths教將[[ 未知數既分數式 ]]變[[ 化簡 ]]牙...明d la~
Chin講[[ 白居易 ]]作既[[ 賣炭翁 ]]...個[[ 賣炭翁 ]],,,好橙橙牙~
之後...去左上[[ 烹飪班 ]]牙...今次整[[ 意大利咖啡芝士條 ]]( Tiramisu )...爆好好好好好食牙~ >v<
|
| 此日記出產時間::2005-11-14 10:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2005 年 11 月 14 日 星期一 ]] THX for God* > U <" |
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
> l l月__l3天 < Sunday*﹏
ha ha...Today又係返左教會牙...but只不過係l l點幾先返左咁la~
爆眼訓牙...so今朝5返主日學la...sor牙...因為我令到你地冇薯片食牙~!
訓左好耐...終於肯醒la...ha ha...l l點幾先返左教會牙...同筠玩左陣[[ 羽毛球 ]]牙...笑到碌地!!!~
之後...佢地幫我參加[[ 敬拜隊 ]]牙...好Hapi 牙~!* 同佢地係台上度玩咁lo~ 玩左陣...
去左同筠 + Gabbie + 樂 + 我 去左食lunch...我都5肚餓牙...so5食lunch la~
之後...又返左教會度...傾左陣計la...從中知道左好多[[ 人情冷暖 ]] + [[ 人面險惡 ]]...多謝你話俾我知牙~!!!
真係估5到佢係咁衰仔牙...哼! 好嬲牙~ >n< 之後...去左筠屋企睇[[ 朱古力掌門人 ]]牙...
5好睇 + 有d恐怖咁la~ But筠見到d[[ 隆巴小矮人 ]]就成日係度笑lo~ 我反覺得[[ 隆巴小矮人 ]]...
好恐怖牙~! 之後...buy左d野食當dinner牙...食完...訓左 l 陣覺覺豬牙...then打日記 + 睇TV咁la~
|
| 此日記出產時間::2005-11-13 10:46 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2005 年 11 月 13 日 星期日 ]] THX for God* > U <" |
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
> l l月__l2天 < Saturday*﹏
ha ha...Today又係返去團契la~ Hapi 牙~*
Zoe帶詩牙~ l 時大大聲 ... l 時細細聲~!! ha ha...
週會係[[ 生日週 ]]牙~ 我既Birth地 present 係 l 個紅色既[[ 筆袋 ]]牙~ 簡樸得黎又帶幾分令令牙*~
l000000...thx你俾我個present...都好令令 + 好實用牙~! >v<
落左去操場度玩game牙~ D game 都 ok la~ 有小小部份無聊lo~
之後...上返去[[ 地牢 ]]玩...[[ 飲可樂 ]]牙...勁多人l 齊飲同 l 枝既可樂牙...xx人係度吹勁多氣係枝可樂度牙...
好[[ 核突 ]]牙 + 佢又5認自己有吹過lo~ 賤賤牙...我地都5想飲佢個d[[ 口水 ]]la~ 成日都[[ 口水多過茶 ]]牙...
煩爆牙...>n<
又傾左好耐計,,,之後...同左筠 + 我 + 樂去左盈豐buy左小小野食...撞到[[ 李子謙 ]]牙...笑到碌地牙...
之後,,,同筠去[[ 福旺 ]]食野...我 + 樂就走lu~ 送左阿樂搭L.R.T....我都返屋企lu~
|
| 此日記出產時間::2005-11-12 09:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2005 年 11 月 12 日 星期六 ]] THX for God* > U <" |
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
> l l月__l l天 < Friday*﹏
+﹏阿樂__*
ha ha...Today5開心 more than 開心牙~]
今朝有2堂Chin牙~ l\/liz Lau話寫人物既[[ 對話 ]]牙~ Ok la~
之後...有2堂 [[ 呃$$ ]](art)...老師要同中l去[[ 歷奇營 ]]牙~ 5洗上堂~
But有話要選[[ 班際合唱比賽 ]]所唱既歌...好多人投票[[ 朋友2號 ]]呢首歌lo~*
l d都5好聽牙...都5個d人點選既...個xx人係度[[ 獨攬大權 ]]牙~ 扮哂老師...又話我地唱得5好聽lo~
佢自己仲唱得l00000...差到碌地la~ 又話5唱就話俾老師知牙...我先冇咁傻去理佢牙~ 我繼續睇書牙...
l d都5唱~ 本書好好睇牙...講左好多[[ 人生道理 ]]!!! 其實老師都冇俾佢可以係[[ 呃$$ ]]堂選歌牙~*
之後...l\/laths堂...容sir又去個[[ 歷奇營 ]]牙~ 又5洗上堂~ xx人又話要練歌牙~* 無奈牙~
又話5唱5放lunch...佢都痴痴地牙...超爆憎佢牙...唱[[ 詩歌 ]]都好過d牙~]
Then...lunch簡倩棋
牙...佢俾黑社會個[[ x曉琳 ]]勁鬧鬧牙...真係[[ 橙橙 ]]牙!~
個[[ x曉琳 ]]都痴痴地牙...係佢撞簡倩棋先牙...之後...又話簡倩棋撞[[ x曉琳 ]]先牙...佢都[[ 蠻不講理 ]]牙~
...放學la~ 去左[[ 學校團契 ]]牙...幾好玩牙~ 走個時...見到陳嘉靜同[[ 謝猩猩 ]]拍拖牙~ But...我個人認
為2個都5x lo~ ha ha...之後...行番去屋企la~ >v<
|
| 此日記出產時間::2005-11-11 08:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2005 年 11 月 11 日 星期五 ]] THX for God* > U <" |
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
> l l月__l0天 < Thursday*﹏
ha ha...Today都係咁la~ 上堂都幾Hapi 牙~ >v<
上中s堂...超正牙...l\/liz Chan講得超搞笑牙~ 今堂講[[ 春秋 ]]之[[ 春秋霸主 ]]牙~ 有d複習牙~*
家政牙...簡直gd爆la~! 係度整[[ 杯墊 ]]牙~ 好好玩牙~! Chin 冇乜野牙~ 對hw咁la~!!
Eng堂...只係做左2頁Listening Book...超多人5記得交hw牙~ l\/liz Yiu get angry牙~
叫左5交hw個班人出左去課室門口企~! l\/liz Yiu真係l000000...angry牙____*
l\/laths好悶牙...d數又爆難計牙~ But我隔離個人...佢話好easy牙~ 無奈牙!!!
聽日好多堂都5洗上牙...好多老師都去[[ 中 l 歷奇營 ]]牙...正爆牙!~
好懷念上年去[[ 歷奇營 ]]牙...好好玩牙~ 玩[[ High wall ]]...仲要驚到喊牙~
But今年個[[ Ga-ki-冷.I-chi-ban ]]個camp又玩[[ High wall ]]...but我都冇喊牙...
我真係叻叻牙 =v=
|
| 此日記出產時間::2005-11-10 09:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2005 年 11 月 10 日 星期四 ]] THX for God* > U <" |
« | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | »
|