| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
> |0月__|9天 < Wednesday*﹏
ha ha...Today都係咁|a~
Today中文Dict...當然係|00分|a~
Eng Reading qz 就應該ok |a~
數學測驗2都幾掂牙*~ 成績5錯~
Today留校溫習...溫中文牙~!! 教我地點寫段旨 + 主旨...都幾難牙*
Today又係學校ko 哂 d hw~ Hapi 牙!!!
// 仲有|+|咁多日就有得返團契|u \\
|
| 此日記出產時間::2005-10-19 09:54 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2005 年 10 月 19 日 星期三 ]] THX for God* > U <" |
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
> |0月__|8天 < Tuesday*﹏
ha ha...Today都係差5多|a~
Today早會集隊幾好牙d天氣~ 好彩冇俾太陽哂住先|a~
好野~ 又係學校ko哂d hw|a~
Today派左通告牙~ 可以下個★期一去睇[[ 中華白海豚 ]]牙~ 仲可以同2A添牙~
好野~ Today因老師有[[ 老師團契 ]]...so唔洗留校溫習~
聽日有中文Dict + Eng Reading qz~ 我一d都唔驚...因為我有溫習牙~!!
我終於明白哂[[ A Scandal In Bohemia ]]呢個story |a~
Hapi 牙~!! >w<
|
| 此日記出產時間::2005-10-19 12:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2005 年 10 月 18 日 星期二 ]] THX for God* > U <" |
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
> |0月__|7天 < Monday*﹏
ha ha...Today都係咁|a~
好野~ Today都幾少hw~ 我仲係學校ko哂牙~!!
唉~ Today第一日留係學校溫習牙~ 仲要連續兩個禮拜牙~ 就係為左[[ 統測 ]]咋~
係學校留到5點...仲要問書牙...一定要答岩先可以走牙~ 我5點5mins就拿拿林走人|a~
聽日又要全班放學留堂|a~ 好想早d返屋企牙~ 係屋企溫書會hapi 好多~
聽日一朝早...又要早會集隊牙~ 一定勁熱|a~ 希望聽日落雨|a~ 落雨就唔洗集隊|a~
|
| 此日記出產時間::2005-10-17 10:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2005 年 10 月 17 日 星期一 ]] THX for God* > U <" |
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
> |0月__|6天 < Sunday*﹏
Today有得返初中主日學牙~ 佢地爭薯片食牙~ 好似好快就過左主日學|a~
之後...落左地牢鋤左陣d~ 冇win都冇輸牙~
then去左盈豐派單張...放係佢隔離都5要喎~ 湯圓就派得最多單張~ 100000...個無奈|a~
去左M記buy野食~ buy完返教會食~
唉~ Today都冇人讚過我牙~ 真係失敗...失敗...失敗...>~<
|
| 此日記出產時間::2005-10-16 06:39 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2005 年 10 月 16 日 星期日 ]] THX for God* > U <" |
|
> |0月__|5天 < Saturday*﹏
ha ha...Today有得返團契牙...勁Hapi 牙~!!
下晝5點度...我 + 筠 + 逸 + 樂 + 湯圓去左[[ 桃源島 ]]食tea~ 劉俊逸被阿樂玩死~
阿樂勁搖張[[ 千秋 ]]~ 整到劉俊逸食唔到野~ 簡直笑到o哂咀|a~
之後...同筠去樓上buy[[ 冷麵 ]]eat~ 行番去教會|u~
[[ 少崇 ]]唔錯牙~ 少少悶|a~ 原來today係阿wing birth地~
約拿單團契d人好有心機咁將d蠟燭砌成[[ Happy Birthday Wing ]]字樣~ 超靚牙~
唔知今年係團契有冇人會用特別方式黎慶祝我既birth地呢?
But連有冇人記得我生日都成問題牙...>/\<
聽日buy咩係主日學個時食呢?
思考 + 煩惱 中...
|
| 此日記出產時間::2005-10-16 12:41 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2005 年 10 月 16 日 星期日 ]] THX for God* > U <" |
« | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | »
|