| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
1stSep.o7
我正正式式是1個商科中四生,,
林玲同李佩茜係我2年的班主任,,
班中只有34學生.. 小班教學 =]"
今日之內參加了2個開學禮..
永隆中學1個,, 貞潔校園1個[HK Studium],,
好開始.. 是成功的1半 *V*"
|
| 此日記出產時間::2007-09-02 12:33 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2007 年 9 月 1 日 星期六 ]] THX for God* > U <" |
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
31stAug.o7
Last Day of Summer Holidays"
話咁快升中4既暑假接近尾聲,,
不捨得,, 我覺得自己哂左成個暑假 = __ ="
初中升高中的感覺特別..
中4要由懶蟲變隻活潑+聰明+愛主既蛀書蟲,,
班別:: 3E > 4C 學號:: 15 > 14 [ 進步中..-v-"]
|
| 此日記出產時間::2007-08-31 09:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2007 年 8 月 31 日 星期五 ]] THX for God* > U <" |
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
30thAug.o7
27/8 -29/8撒母耳Camp[玩創你個Summer]",, 圓滿結束了..
真係好正 -v-" 自己亦有好多既突破,, 很多難忘的回憶 Gd*
29/8 祝張Wing15歲大壽大快樂 =]"
主恩永伴隨,, 日日開心快樂喔 *V*"

30/8 去左剪頭髮,, 頭髮薄左好多.. 感覺輕飄飄~~
就快返學,, 開始要收拾心情 + 作息定時嚕..
|
| 此日記出產時間::2007-08-30 04:49 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2007 年 8 月 30 日 星期四 ]] THX for God* > U <" |
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
26thAug.o7
今朝最後1次同主日學敬拜.. 竟然有不捨的感覺.. = __ ="
之後成班出左去講見證.. 驚到食左螺絲 - -"
下晝同Esther食飯.. 去左買我件新玩意 xd
聽日去Camp啦.. 興奮之中帶點憂慮 @0@"
我相信主會在當中保守帶領 :]"
|
| 此日記出產時間::2007-08-26 10:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2007 年 8 月 26 日 星期日 ]] THX for God* > U <" |
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
25thAug.o7
琴晚終於K0哂功課嚕.. 太好太好!!
心情卻沉重了... /_\"
|
| 此日記出產時間::2007-08-25 10:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2007 年 8 月 25 日 星期六 ]] THX for God* > U <" |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 112 | »
|