Cursor by www.Soup-Faerie.Com Cursor by www.Soup-Faerie.Com
haha117
暱稱: -`Haha!!* >w<
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-08-17
0813
0809
0806
0730
文章分類
全部 (560)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
*-Cookies@Stephy" ....
-`子勤''
Bird..
Zoe"﹏
[ 鍾嘉汶_+/
[= 安安~
[[ 腳芷__+
[[Ruby*..
['`Twins__+
''白朱古力..*
''邱邱*...
`'My Photo..*-
`'◆牙Kit﹏ ]*
`°*◆喱,,
~阿輝' '
~細Zoe"
~瑩..Xanga''
★..牙Ling ●,,
▋_Gabbie*!..
令令Janice=]
素欣妹日記板,,
婉鈞//
無名的安安..-U-
嬋嬋XaNga*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 560
留言總數: 184
今日人氣: 19
累積人氣: 10057
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

26thJul.o7

今早8時起床..
準時返到何小集合" =]
仍舊地玩下熱身Game.. 好好笑 *V*
講解下攤位.. 之後當然係成組1齊去玩啦..
地下'3'4樓都大概玩哂嚕..
個天使仲冇啦啦俾我發現左.. 哈*追到了.. -V-"
抽左張卡可以+多20秒..
放LUNCH..坐在1齊..但各有各的事..感覺有點兒那個的 - __ -"
返到去好早.. 俾D凍冷氣吹到我又凍又攰 > <"
玩[記憶超人].. 冰仔記野記得好快.. 厲害 : )
之後係地下玩水.. 玩海綿吸水就3個男孩濕哂..以2400ml居於第1位..*O*
玩左好多樣野.. 上左幾個榜.. 真係好好玩... ^^
4點多就開始回家路程~
很怕[因參加青創而集合1齊..
       因青創結束而大家解散..]" 這感覺實在有點可怕.....

此日記出產時間::2007-07-27 01:08 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2007 年 7 月 26 日  星期四 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

25thJul.o7

今朝9點零去到龍門輕鐵站.. 實在太乖了 -V-"
等埋Davis叔'Peter'就行去何小....
10點多就玩下熱身Game.. 講下今日的[社區服務]..
11點多買左D紙巾同水去寶田俾D人咁啦..
同左個伯伯傾計.. 原來D伯伯好叻架.. 佩服!!
放Lunch.. 到了仙桃源食.. 阿心開始俾我感染到啦.. 恭喜=]
2點到了寶田幫D街坊抹下鐵閘.. 我個組好似抹左15家人..
雖然好攰.. 但抹完好有成功感....
回家途中.. 發生左件事.. 只是旁觀者的我.. 亦有震驚的感覺 *O*

此日記出產時間::2007-07-25 11:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2007 年 7 月 25 日  星期三 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

24thJul.o7

今朝8點起身.. 9點多在屯門游池輕鐵站等人..
去到點名.. 玩下D熱身Game咁.. 見到我組的第7'8'人..
之後11點多開始plan下青創的校園攻略.. 冇耐就出發嚕*V*
好似跑左平安福音'深培'鐘聲'etc.
仲要去到D學校答問題'做動作~
謝謝Popo幫我搵資料 =]'
1:00返到何小集合.. 放LUNCH了~
同成組到了新屯中果邊食野..幾個m記'.. 幾個大家樂'..
冰仔食雞翼既方法.. 嘆為觀止.. 從來都未諗過可以咁~ 哈 -VV-"
2點多又到何小集合.. 冇玩任務拍賣就走了..
之後搭輕鐵到藍地果邊.. 去左劉金龍'先.. then1路沿途去學校..
去完屯天'就搭輕鐵.. 回程到何小嚕 > <"
途中阿婷雙腳抽筋 -0-" 成組1齊跑左成日.. 好攰但真係好正L0""
今天總共跑左去21間學校.. 哈 =]'
下晝m記 + 夜晚KFC.. 今天是我的[反式脂肪日].. -__-"

不含反式脂肪的.. 純牛油曲奇餅..正*       本年青創的大會Tee..               本年特別的令令青創圖案 =]'
  

此日記出產時間::2007-07-24 11:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2007 年 7 月 24 日  星期二 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

23thJul.o7

今早返教會練歌.. 我忽然變得太不像我了..
Then 去了圖書館還書..
D老人家似乎有點[似老賣老]..係都要我地去就佢.. > - <"
在家HEA.. 多得包系朱古力奶.. 搞到個麵唔好食 -  -"
傍晚去左做運動.. 為了明天的青創而努力練習..
要連續4日都好好去投入於青創的活動中.. =]
走果時見到我媽.. 佢應該唔會又誤會掛.... - 0 -"
謝謝你給我的第1份禮物.. 我會好好疼愛它的了.. xD

此日記出產時間::2007-07-23 09:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2007 年 7 月 23 日  星期一 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

22thJul.o7

今早10:30在小童群益會中心集合..
拎齊D野就搭車出發到維園開檔..
去到.. 超熱熱熱.. 開把大傘都好多技巧..
由12點幾開到7點.. D菲律賓人唔中意D飾物..
反而好中意D毛公仔.. 仲要係啤啤熊個種 -V-"
今天銷路都不錯喔.. =]
可能菲律賓係女多男少.. so途中係見到勁多女同性戀者..
見到佢地實在有點無奈同埋..... 嘔心 -0-"

謝了彭小姐sd返D[信仰生活營]相黎.. 足足遲了3個月有多 - __  -"
D相好傻瓜.. 但藏著了很多美好回憶.. 很愛那段時間.. =]
去下相先..... *V*
 IMG0221AIMG0215AIMG0217A
     IMG0213A      IMG0214A

此日記出產時間::2007-07-22 10:03 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2007 年 7 月 22 日  星期日 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"