| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
30th0ct.o8
與其想改變事實,
是否蒙起雙眼會較容易?
|
| 此日記出產時間::2008-10-30 11:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2008 年 10 月 30 日 星期四 ]] THX for God* > U <" |
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
16thOct.o8
不在狀態.
|
| 此日記出產時間::2008-10-16 12:44 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2008 年 10 月 16 日 星期四 ]] THX for God* > U <" |
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
2008-10-03
生活顛倒,愈來愈乏力 ...
我真正嚐到中五的味道了 ...
日日如是,平淡喔 -_-
睡覺 > 返學 > 休息 > 功課 > 溫書 > 睡覺 > 返學 > 休息...
循環不息 ...
遲睡卻要早起,
頭腦已大不如前,遲鈍得很,記憶力衰退症反覆復病發 ...
「得閒死唔得閒病」前人遺言,現今共鳴更深 ...
主啊,無力啦。麻煩揹我直到你認為我可以。
|
| 此日記出產時間::2008-10-03 07:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2008 年 10 月 3 日 星期五 ]] THX for God* > U <" |
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
6th Sept o8
開學了...
正式成為2009年會考生.
步上會考的戰場..
戰友們準備好迎戰未丫?
誓要打場漂漂亮亮既勝仗.xd
舉旗吶喊. 士氣高昻!
|
| 此日記出產時間::2008-09-07 02:10 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2008 年 9 月 7 日 星期日 ]] THX for God* > U <" |
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
18/7.o8
岩岩以為E個日記俾人CUT左..
嚇左1嚇 -_-"
雖然E+個BLOG生緊草菇..
但系入面內容真係好正..
全部獨1無2..
不能再有1模1樣既經歷.FEELING.."
以上是本人突然的小感觸=]
生有時,死有時,哭有時,笑有時..
各按其時,成為美好。=]
美好!? 人間美好?
可能要到我臨死1刻先可以確實答出..
其實內在...
承受太多,負荷過重,就黎燒FUSE-_-"
|
| 此日記出產時間::2008-07-18 12:24 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2008 年 7 月 18 日 星期五 ]] THX for God* > U <" |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 112 | »
|