| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
28thDec.o7
這個假期令我鬆散了..
白白浪費了時間..
未做完HW.又未溫習. - -"
在新1年之前要好好重新振作..
要發威. 龍咁威 .\ _ /."
|
| 此日記出產時間::2007-12-28 07:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2007 年 12 月 28 日 星期五 ]] THX for God* > U <" |
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
23rdDec.o7
今日教會有浸禮..
wow.. 有多左1班人正式歸入主的名下啦 *V*"
CONGRATULATION." X]"


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
回家後.. 收到我的聖誕禮物.. 原來係...
 
好可愛既鋼牙喔 *VV*" i LOVE U`` -3-"
|
| 此日記出產時間::2007-12-23 11:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2007 年 12 月 23 日 星期日 ]] THX for God* > U <" |
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
20thDec.o7
今日班際歌唱比賽..
真係[各出奇招]..
今年拎唔到獎,, 下年再玩過 X]"
得的比失的多,,,,,
4c團結了.. 太好了 *V*
|
| 此日記出產時間::2007-12-20 11:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2007 年 12 月 20 日 星期四 ]] THX for God* > U <" |
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
14thDEC.O7
唉 / _ \" UNUNUNUNUNUNHAPPY丫..
我遲左上網報唔到3000米..
差唔多成班都報左..
喊都無謂 - -"
只好後悔,, 後悔自己遲左上網 =/\="
其實我好驚E班不能完完整整升到5C -/\-"
|
| 此日記出產時間::2007-12-14 09:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2007 年 12 月 14 日 星期五 ]] THX for God* > U <" |
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
10thDec.o7
世事就是巧合得令人驚訝..
係1個天衣無縫的佈局 = ="
極端化..
時間 : 多都HEA極都仲有
少都睡覺時間也沒有
就快大考.就快過左1個學期.就快就快啦.
好趕好趕.. 趕PROJECT. 趕HW. 趕...
|
| 此日記出產時間::2007-12-10 10:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2007 年 12 月 10 日 星期一 ]] THX for God* > U <" |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 112 | »
|