聽日就係派成績表既日子喇.....我呢...點都係唔返...最多遲d拎嫁姐....
今日成日都唔知做咩....成日都心緒不靈咁....到底做咩事呢....係條街到無目的咁行.....行到攰就返屋企...動作重複左2次....到底做咩事....?
感情的分禮
不必一聲聲因為
你的解釋只等於慣例
就算願 被你曚閉
仍沒法對應你的虛偽
真心相依的關係
你不應多番偷偷作弊
就算是 心醉著迷
仍是要把這份愛摧毀
你若愛她 沒有問題
再別要跟我維繫
再別說謊 一生一世
然後叫我再一次悲凄
再微涼秋季 望長夜星煇
讓沉默把我任意再吞噬
情是美麗 情是珍貴
但你祇喜愛 虛假關係
(但已經不可挽回一切)
讓情路封閉 讓情淚沖洗
讓明日的我抹去這傷逝
情是美麗 情是珍貴
但已經不可挽回一切
熱情是美麗 柔情是珍貴
但這天 祇好葬於心底
今日突然諗起以前曾經玩過一個心理測驗.....我諗....唔會真係咁準掛....@口@
|