| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 21 日 星期日  |
| 去完OCEAN PARK LA |
分類: 未分類 |
|
我家姐黎架唔好以為我同佢係咩咩AR 玩左幾多遊戲下,超開心,影左勁多相,玩左過山車,X鄺飛車,飛應,千秋等等,但係冇得玩鬼屋,玩鬼屋要用夜飛,我果張係早飛,唉,唔打LA,星期1要TEST,比D相你地睇LA
|
| 發表時間:2007-10-21 02:02 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
賴賴B 於 2007-10-26 10:14 PM 發表:
|
|
|
哇哇哇....Handsome叔同女仔去街街牙!!!! 真係"乖"啦,,,xdd=]]仲要比相我地睇,,, 個個女仔邊個黎加??你條女牙??*v*
|
網主回覆
我家姐黎架,唔好亂諗野 Posted at 2007-10-22 01:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你打多左個<唔>字AR Posted at 2007-10-21 06:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|