今日上堂,一字記之曰:悶,,體育堂落大RAIN,返課室睇NBA..湖人VS馬刺,,最後馬刺WIN
到左放學LA,,捉左盤棋,,就去練波,,好野,,今次我入左兩球波AND一球助攻,,HAPI,,
5點半,吾練波,,要補習WIF矇矇,,換完3就去LU,,,,好搞笑牙個過程,,0650走人