今日終於TEST完LA,放左學後.用最快既SPEED跑去籃球場,見到有人踢波喎,咁我就去踢,(對唔住AR!興哥,我去左踢波,冇去打籃球)踢下踢下,覺得好累,冇咩力,都KEEP住踢,射左3球,2球中柱,1球入左話唔計,超O咀,陸皓9話走,我就跟埋佢走,之後冇咩野LA,好想快點到班際踢球AR唔知幾時有,仲有......我陸運會跑60米既第3線,100米既第4線AR