|
真係好耐冇打blog,知5知點解我咁耐冇打blog呢?你地都5知la,因`為冇心機,,,講番今日,食下午飯可以1:30分先番,係e段時間有咩野做,,緊係返home打機la,,叫左幾個人去,,興哥,靖哥,洋洋and肥權,,,../玩火影忍者$~~@超好玩,差5多1:10分,就番學校買手卷,魚蛋and1盒lemon tea,,打鐘後,,就番,課室,,,睇果個咩歌舞劇,,5中2睇,但係5知點解d女仔會睇,,,所以我同靖靖玩誠實與大膽,,大膽既話,,就要整其他人果頭,,好正,,好好玩,放左學之後,,陪興哥and靖去拎書,,之後靖請食mango xx,,好好食,最後黎左我home打機,,5打lu,,打機先
|